ریاضیکده | riyazikadeh

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
کارگاه آموزشی هوش مصنوعی و شناخت (Artificial Intelligence and Cognition) با هدف جمع‌آوری محققان از حوزه‌های مختلف اول تا سوم نوامبر ۲۰۱۷ در لارناکا، قبرس برگزار خواهد شد. به گزارش خبرنگار مهر، هوش مصنوعی و شناخت ۲۰۱۷، پنجمین دوره بین‌المللی از ادوار بین‌المللی کارگاه‌ها در زمینه هوش مصنوعی و شناخت است. اولین دوره این کارگاه در سال ۲۰۱۳ آغاز شد و ناشی از نیاز به ایجاد یک انجمن علمی بین‌المللی برای بحث و ارائه تحولات پژوهشی نظری و کاربردی در زمینه هوش مصنوعی شناخته شده بود.
 
در سال‌های اخیر، پس از انفصال کوتاه مدت مسیرهای تحقیقاتی بین هوش مصنوعی و جامعه علمی (در حوزه) شناختی، عرصه‌ای از سیستم‌های هوش مصنوعی با الهام از توجه دانشگاه و صنعت و نیز آگاهی در مورد نیاز به تحقیقات اضافی در این زمینه با استقبال و پذیرش مجدد و گسترده مواجه شده است.
 
در این راستا، کارگاه آموزشی هوش مصنوعی و شناخت ۲۰۱۷ با هدف جمع‌آوری محققان از حوزه‌های مختلف (مانند هوش مصنوعی، علوم شناختی، علوم کامپیوتری، مهندسی، فلسفه، علوم اجتماعی و غیره) که در زمینه میان رشته‌ای شناختی از سیستم‌های هوش مصنوعی الهام گرفته است، برگزار می‌شود. هوش مصنوعی و شناخت ۲۰۱۷ با کارگاه بحث و گفتگو همراه خواهد بود و اول تا سوم نوامبر ۲۰۱۷ در لارناکا، قبرس برگزار خواهد شد.

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش